Sommige data blijven hangen. 26 juni 2026 was zo'n dag.
Niet alleen omdat de datum zo mooi klinkt en door heel wat koppels werd uitgekozen om elkaar het jawoord te geven, maar ook omdat het een dag was die iedereen zich nog lang zal herinneren. Met temperaturen die opliepen tot 39 graden werd het letterlijk een huwelijk om nooit te vergeten.
Ondanks de verzengende hitte straalden Kevin en Vicky de hele dag. Liefde, familie, plezier en vooral veel genieten stonden centraal.
De dag begon thuis
De ochtend startte bij Kevin en Vicky thuis, waar de laatste voorbereidingen plaatsvonden. De trouwjurk hing al klaar te wachten, de spanning was voelbaar en stilaan begon het besef te komen dat dit dé dag was.
Zelfs met de hitte die al vroeg aanwezig was, hing er vooral veel enthousiasme in huis.
First look in de Assebroekse Meersen
Voor hun eerste ontmoeting kozen Kevin en Vicky voor de Assebroekse Meersen. Een rustige, groene locatie waar ze elkaar voor het eerst zagen als bruid en bruidegom.
Na die mooie first look maakten we er meteen ook hun fotoshoot. Ondanks de tropische temperaturen namen ze alle tijd om samen van het moment te genieten. De dronefoto tussen de cirkels, de spontane momenten onderweg en de foto's tussen het groen maakten de reportage helemaal af.
Het zijn net die kleine momenten tussendoor die vaak de mooiste herinneringen worden.
Met de Lyarma-bus richting Brugge
Na de fotoshoot reden we naar Feestzaal Lodewijk van Male, waar de prachtige oldtimerbus van Lyarma al klaarstond.
Van daaruit vertrokken we richting het historische Stadhuis van Brugge, waar Kevin en Vicky elkaar officieel het jawoord gaven.
Trouwen in zo'n indrukwekkend gebouw geeft toch altijd iets extra aan een ceremonie. Zodra ze buiten kwamen, werden ze onder luid applaus en een regen van zeepbellen ontvangen door familie en vrienden.
Genieten in Lodewijk van Male
Na de ceremonie keerden we terug naar Lodewijk van Male, waar iedereen kon genieten van een welverdiende receptie.
Ondanks de uitzonderlijke warmte bleef de sfeer de hele dag ontspannen. Er werd gelachen, bijgepraat, getoost en vooral veel genoten van elkaars gezelschap.
Na het diner was het tijd om de dansvloer te openen.
Een feest dat nog lang zal nazinderen
Van zodra DJ Joeri de muziek opzette, veranderde de feestzaal in één groot dansfeest.
De openingsdans vormde het perfecte begin van een avond vol energie, ambiance en heel wat onvergetelijke momenten. Van de eerste toast tot het aansnijden van de taart en een dansvloer die geen seconde leeg stond: het werd een feest zoals een trouwfeest hoort te zijn.
Bedankt Kevin & Vicky
Kevin en Vicky, bedankt dat ik jullie trouwdag mocht vastleggen